Job 23 van 38


Report this listing

Solliciteren



Adjunct-diensthoofd Balie spoed


Functie

Werkplek

Ben je patiëntgericht? En werk je resultaatsgericht?

Geef je graag mee richting aan een team en kijk je ernaar uit om de medewerkers te coachen?

Hou je van plannen?

Ga je op zoek naar verbeteringen? Pak je problemen snel maar grondig aan?

Dan ben jij misschien wel de persoon die we zoeken.

Voor het team balie spoed zijn we op zoek naar een adjunct diensthoofd. Het team bestaat uit een 20-tal medewerkers. Zij staan 24/7 in voor de administratieve inschrijving van patiënten op de spoedafdeling op campus Sint-Elisabeth en campus Sint-Jozef. Daarnaast beantwoorden ze ook het intern en extern telefoonverkeer.

In AZ Turnhout bieden we je de mogelijkheden van een groot ziekenhuis, gecombineerd met de gezelligheid van een klein ziekenhuis. Door onze grootte kunnen we inzetten op verschillende specialisaties en voortdurend investeren in nieuwe technologieën en innovaties. Zo bieden we onze medewerkers talloze leerkansen en doorgroeimogelijkheden. Maar wat ons echt onderscheidt is onze warme, gemoedelijke sfeer. We vinden het belangrijk dat niet enkel patiënten maar ook medewerkers zich Gast voelen in ons Huis.

In 2026 beginnen we te bouwen aan ons ‘Gasthuis in het groen’: een gloednieuw ziekenhuis op campus Sint-Jozef waar we alle diensten van de huidige twee campussen samenbrengen.

Functie

  • Je staat in voor de operationele leiding van het team balie spoed van AZ Turnhout. Je bent verantwoordelijk voor de administratieve inschrijvingen op de spoedafdeling op beide campussen.
  • Jij bent hét aanspreekpunt voor je medewerkers, interne klanten en/of derden bij vragen of probleemsituaties binnen je bevoegdheid. Je stuurt en coacht je medewerkers op een motiverende en resultaatgerichte wijze. Je leidt teamvergaderingen en voert individuele gesprekken met medewerkers om hen te begeleiden of bij te sturen.
  • Je organiseert de dienst zo dat een kwaliteitsvolle dienstverlening 24/7 wordt gerealiseerd: je maakt uurroosters op en zorgt binnen het jaarlijks goedgekeurd personeelskader en in nauw overleg met je leidinggevende, voor een optimale inzet en ontwikkeling/vorming van de medewerkers.
  • Je stuurt en/of werkt actief mee aan veranderingsinitiatieven om de werking van de dienst en teams te verbeteren.
  • Je denkt mee na over een toekomstige organisatie van de dienst in functie van het nieuwe Gasthuis van AZ Turnhout.
  • Je rapporteert aan het diensthoofd onthaal.
  • Om je doelen te realiseren, werk je nauw samen met het diensthoofd onthaal, het adjunct diensthoofd onthaal/inschrijvingen en de leidinggevende van team telefonie.
  • Je werkt campus-overschrijdend
  • Je werkt voltijds en overwegend in dagdienst. Er is geen weekendwerk.

Jouw profiel

Profiel

  • Je bent in het bezit van een bachelor of master diploma en je hebt bij voorkeur ervaring in leidinggevende taken.
  • Je bezit sterke People management skills.
  • Je bent discreet en je hebt sterke sociale en communicatieve vaardigheden.
  • Je kan verbindend werken tussen collega’s en andere diensten.
  • Je bent enthousiast en je hebt het talent om anderen te inspireren en motiveren.
  • Je hebt oog voor de noden van de patiënt en je past het ‘gast in ons huis’-principe toe op je beleid.
  • Je straalt positivisme, enthousiasme en leergierigheid uit.
  • Je bent sterk in planning en organisatie. Je hebt een hands-on mentaliteit en je bent flexibel ingesteld.
  • Je bent stressbestendig en gaat uitdaging, verandering en initiatief niet uit de weg.
  • Je hebt een goede kennis van informatica (Excel, Word, Outlook, Teams).
  • Je kan je helemaal vinden in onze BIOS-waarden, die je terugvindt op onze website.
  • Toezicht houden op het personeelsbeleid van de organisatie (lonen, opleidingen, aanwervingen, …)

Aanbod

Wij bieden jou

  • Een contract van onbepaalde duur.
  • Een aangename werksfeer en een professionele werkomgeving die openstaat voor eigen initiatief en creativiteit.
  • Een evenwichtig loonpakket aangevuld met tal van extralegale voordelen (o.a. maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, fiets- en/of kilometervergoeding), overname van relevante werkervaring en een uitstekende verlofregeling (± 40 dagen).

Meer info?

Neem gerust contact op met Jade Op de Beeck, diensthoofd onthaal, tel. 014 44 41 70

Solliciteren

Solliciteren kan hier tot en met 28 april 2024. Gelieve je CV en motivatiebrief toe te voegen aan je sollicitatie.

Solliciteren